Delegujte, hodnoťte, komunikujte

Dobrý manažer musí vládnout přirozenou autoritou a schopností vést lidi. Ono se to řekne, ale hůř se to dělá. Každý to totiž dělat nemůže. Dobrý manažer musí umět komunikovat s různými lidmi, musí být empatický, musí umět delegovat úkoly, musí myslet strategicky. Těch procesů, co musí manažer umět, je obrovské množství, které mnoho schopných zaměstnanců odradí od manažerských pozic. Když si představí, že by měli hodnocením pracovníků zvyšovat jejich výkonnost, jdou do kolen, protože si to neumí ani představit, natož to vykonávat.

Kdo má obavy, vykazuje zodpovědnost

Ale právě ti, kteří o svých schopnostech pochybují a po vyslovené nabídce manažerského místa si vyžádají čas na rozmyšlenou, jsou právě těmi, kteří přemýšlejí a vybírají všechna pro a proti, proč nabídku přijmout nebo nepřijmout. Uvažují zodpovědně. A ti, co přemýšlejí, na pozice vyššího managementu patří. To, co neumí, lze získat jako naučenou dovednost, a to, co je jim vlastní a přirozené, vypluje na povrch při každodenním zaměstnání. Nebojte se svých schopností! Pokud Vám někdo učinil nabídku, věděl, proč tak činí!

Filed Under: Nezařazené